6 meserii care vor avea căutare și în viitor

Dezvoltator de aplicații mobile

 

Dezvoltarea de aplicații pentru telefoanele mobile continuă să fie pe un tend ascendent. Tot mai multe afaceri se bazează pe tehnologii mobile pentru a ajunge la cât mai mulți clienți, așa că va fi nevoie de dezvoltatori care să le producă, implementeze și să le asigure mentenanța. Salariile în acest domeniu sunt destul de mari încă din primii ani de carieră, așa că nu ai cum să greșești dacă alegi acest drum.

Arhitect de baze de date

Chiar dacă bazele de date sunt din ce în ce mai automatizate, analiza lor necesită angajați care le transforme în afaceri. Pentru că din ce în ce mai multe gadgeturi și aparate electronice și chiar electrocasnice devin interconectate, este nevoie de tot mai mulți arhitecți de baze de date. Pentru această meserie ai nevoie de abilități de analiză, dar și de creativitate. De asemenea, trebuie să știi să comunici, să planifici și să coordonezi resursele pe care le ai. Evident, că ai nevoie și de cunoștințe tehnice și de cunoașterea sistemelor Oracle, Miscrosoft SQL, Unix, Solaris. Salariile nu sunt mici așa că poți să începi să înveți.

Analist business intelligence

Companiile sunt din ce în ce mai interesate de bazele de date, de aceea cererea pentru analiști din zona de business intelligence este din ce în ce mai mare. Pentru această meserie ai nevoie de un spirit analitic foarte dezvoltat, de capacitatea de a rezolva probleme foarte repede, dar și de cunoștințe solide de Excel. Studiile în domeniul financiar sunt necesare. Salariile sunt suficient de mari, cât să merite investiția în educația în acest domeniu.

 
 

Designer UX

Un designer UX este responsabil cu modul în care un utilizator de produs sau de web site se simte după folosirea lor. Trebuie să ia în calcul nevoi funcționale, dar și emoționale. Aceștia fac tot felul de teste și se consultă cu clienții pentru a le înțelege scopurile și intențiile. Salariile sunt bune.

Digital marketing manager

Profesioniștii din domeniul marketingului digital trebuie să gândească campanii care să promoveze produse sau companii. Rolul lor este să crească notorietatea brendului în spațiul digital, să aducă trafic pe site și vânzări. Ai nevoie de abilități tehnice și analitice și de experiență în cercetări și analiză de marketing, strategii de campanii și analiză de siteuri web. Veniturile anuale sunt suficient de mari în acest domeniu.

Customer service manager

Profesioniștii din acest domeniu ajută la rezolvarea problemelor cu care clienții se prezintă telefonic, online sau în scris. Trebuie să colaboreze cu managerii celorlalte departamente, de aceea este nevoie de abilități de comunicare excelente. Industria aceasta este într-o continuă creștere, mai ales în zona de call center.

STIRI RECENTE

Sfințirea Capelei Artiștilor de la Ateneul Național din Iași, moment ...

Timisoara va avea stadion modern de 32.000 locuri

Când iau vacanță elevii de liceu și gimnaziu

Festivalul Internațional al Educației, la a VII-a ediție

Dăncilă: Voi vota duminică la referendum

ANM a emis o nouă informare meteorologică